My lovely family

My lovely family

ini kata hatiku

Monday, January 23, 2012

~salam~
 perasan x ble bkk page aku ni, akan kua lagu ost ombak rindu.... npe aku ltk lagu ni ek...pdhal lagu sedih sgt kalo kite hayati nye....n leh la kalo nk lyn jiwang nye...


Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terimaku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisiku
Tuhan, aku tahu banyak dosaku
Hanya ingatkan Mu kala dosaku
Namun hanya Kau yang mampu membuka
Pintu hatinya tuk cintaku
Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dariku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung
Hujan bawa air mataku
Yang mengalir membasuh lukaku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia dihatiku
Hanya mampu berserah
Moga cahaya tiba nanti....

kalo dgr lagu ni, konpem air mate aku b'genang pnyer.... kalo kne time2 t'tntu xde b'genang dh nye... cm air terjun dibuat nya.... aku ni mmg sensitip sket...lg2 la lirik nye de lak t'kena sepupu sepapat ngn ksh hdp aku.... mmg tacing leee.... aku pn de suh die dgr lagu ni.... suh die hayati lagu ni sbgai kata hati aku.... aku jz arapkan end of our story ade indahnya.... bia la kedukaan yg aku lalui tu untuk smntara jek....i hope tat cahaya akan tiba in our relationship.... Mohon Allah berkati perjalanan hidup kami.... Amiinnn....










0 what do u think:

Post a Comment