My lovely family

My lovely family

Alhamdulillah

Wednesday, November 9, 2011

~salam~

alhamdulillah dgn izin Nya selesai sudah apa yang dirancang dgn baik... even ujan agak lebat... sebelum kejadian, agak kelam kabut sbb everythings aku buat sndr... dr kemas kt tmpt mkn, ptg buah, hantaran, pelamin.... n thanx jge utk family aku yg tlg2 jgk la... dr pg duk buat kije, siap ade yg t'sentap la, smbil buat hntrn menitis air mate la, tp ble dh setel semua, mmg rse lega sgt.... ade jgk part2 yg spoil kan kead. dh plan pn spoil jgk....
1) kerusi utk tetamu kt lua lmbt booking...kne rmbat ngn org len... urghhh... 
2) tkg msk...4 kali b'tukar...sume last minit... org yg incharge lak x dgr arahn..urgghhhhhh..
3) tmpt ddk utk mjls... xde...lassssssssttt minit jgk...ape pnyer b'niaga cmtu.. urrrrgggghhhhhhhhh...
all d things happen kt atas tu mmg buat aku streessssss sgt2... smpi xde mud nk troskan mjls tu.... mmg spoilllll....but alhamdulillah even sume tu mmg wat aku rse skit hati, tp skang dh setel..n d majlis done smoothly....
thanx to Allah coz give me tis opportunity utk lalui semua ni... now aku dh jd tunangan org upenye.... mule2 nebes...arini rse cm bese jek... huhuhu... thanx jgk for all my frens yg mendoakan hbgn kami.... amin amin aminnnnn..... aku pn doa semoga tis step will move to another step.... semoga hubungan kami baik2 jek, d jauhkan dugaan yang x mampu utk kami tnggung...
to Mohd Aizat bin Ismail, thanx for being by my side until tis stage.... hope we happy together until d end of time n semoga hubungan kita di berkati Allah S.W.T.... Amiiiinnnnnn...
here some pict on d tat day.... 
 to him; blue color
 from him; purple color





mohd aizat & noorulhuda




2 what do u think:

Post a Comment