My lovely family

My lovely family

TakdirNya

Thursday, October 27, 2011

~salam~
Allah s.w.t berfirman: 

“Tiada suatu musibah yang menimpa seseorang kecuali dengan izin Allah, dan barang siapa yang beriman kepada Allah niscaya Dia akan memberi petunjuk kepada hatinya. Dan Allah Maha Mengetahui segala sesuatu.”

1stly aku nk ucap takziah to my best fren mohd azim atas pemergian ibu saudara nya 2 hari lepas.. al-fatihah untuk arwah, semoga rohnya dicucuri Allah s.w.t..Amin
aku phm prsn khilangan tu... lg la die... ksh nye lg sdh... smg die kuat... 
hhmm cite psl khilangan, aku rse hmpr sume org penah lalui kead ni kan... x ksh la ilang sbb b'psh ke, ilang sbb mmg ilang ke, ilang sbb kematian ke... tp ble bnde yg kite syg tu ilang, msti kite akan sgt sdh kan.... tp itu la takdirnya... ujian yg kite kne tempuh slagi kite hdp ats bumi Allah ni... kalo x kuat nk hdpi nye, mgkn org tu akan buat bnde yg bodoh utk ilangkan rse sdh tu... sbb tu melalui ujian ni, Allah nk tgk hamba2Nya akan ingat pada Die atau tak... semoga kite semua dilindungi Nya...
hhmm aku pn pnh lalui bnde ni... yg paling skit n ssh nk hdpi ble aku ilang ayah yang paling aku syg... dh msk thun ke-3 die pergi... semoga rohnya dicucuri Mu ya Allah.... hdp kami adik bradik tanpa ayah kdg2 dilanda gelora juga... sdh ble jd cmtu.... semoga kami sme2 memelihara ant 1 sma lain....demi ma juga... luv u dad..
bnde ke-2 yg buat hdp aku huru hara ble aku penah ilang org yg aku syg... ble die pergi tggl kan aku utk org lain.... hncur prsn tu aku bwa smpi ble2... n ble die dtg sml kte kan yg die syg pde aku, ape lg aku blh buat.....die bkn utk aku.... 
aku berdoa pde Allah semoga utk kehidupan aku skrg n mgkn akan dtg, dilindungi n diberkati Die slalu... mohon smg hbgn kami juga b'kekalan even smpi saat ni aku msh rse ragu2 dgn kptsn yg kami buat.... 
kami hnya mampu merancang ya Allah,
Kau lah yang menentukan segalanya.....


0 what do u think:

Post a Comment