My lovely family

My lovely family

stress

Thursday, March 24, 2011

2,3 menjak ni bende ni mmg ngah menguasai diri aku....STRESS.... urghhhh... aku rse kan smpi bdn aku lemah longsai dek krn bnde neh... sbnrnye jd cekgu ni mmg laaaaaa memenatkan...cekgu tu leh d sama dgn kn ngn lect or pengajar gak la... kalo d pk kan mmg bsr pengorbanan pengajar neh... bkn aku nk puji aku nye position as a lect....tp aku nk puji cekgu2/lect2 aku dl yg tabah ngajo smpi la aku jd cmne aku jd skng... aku x tau la ape mslh student2 aku kt sni... knp laaaa mcm2 perangai diorg buat nk suh ktorg ni skt ati, kcw, nk mrh n sume2 bnde yg leh jd STRESS....
aku buget bdk pompuan ok la, tp sbnrnye 2x5 jek... kalo bdk laki lg laaa... perit tekak ni duk m'jerit....
pg ni aku de wat ujian utk studnt... aku dh psn awl2 lg suh study, study, study... bce bab yg aku kstau.. buat assignment psl bab tu... d end at tat time still x ley nk jwb...
dpt paper test tu duk renung jek... dh kalo renung cmtu leh jwb ke... ok xpe, aku bg lg peluang 15 min bce sml nota2 yg ade.... x tau la... aku rse sume lect kt sni mmg STRESS ngn cre student2 kt sni... diorg dh la cmtu, tp x jgk usaha nk bgn kan dr sndr... ckp pndi... kalo bab menjawab... perghhh no.1 la....
cmne la nk brainwash diorg ni ks ade kesedaran sket....
wahai adik2 ku, TOLONGGGG LA....

0 what do u think:

Post a Comment