My lovely family

My lovely family

life must go on

Sunday, March 6, 2011

hhmmm, kpl otak aku ni rse dh b'serabut sgt2..... ape yg aku kne buat....ape yg aku kne pk pn aku sndr x tau.... letih nye ble b'hdpn ngan bnde yg mmg kite xnk lalui.... kdg2 aku t'pk ape slh aku ek, tang mne silap nye diri aku ni.... nk kte aku ni special tu mmg tak la....aku ni jns yg simple jekkk... tp kalo bab ni aku sntiasa snsitif.... kdg2 x t'tanggung rse dlm jiwa ni.... nk mngis, ari2 dh rse wat bnde tu...rse dh sebati sgt dh ngn dr aku ni... air mate aku ni cm xde nilai sgt.... sng jek nk meleleh.... asal duk sorg sket msti meleleh la....mcm2 la aku pk nye nt.... aku tnye diri aku sndr, npe npe npe.... ape yg aku kne buat... sbnr nye mcm2 aku plan ape nk buat... kalo x leh cmni aku nk wat cmtu, kalo  x leh cmtu aku nk wat stail len plak... tp sume yg aku pk tu t'peruk dlm otak n jiwa aku ni jek.... x penah nk t'laksana.... aku rse cm takot nk hadapi knyataan... knytaan yg myakitkan ati n diri aku sndr....hmmmm ape la takdir yang Allah sediakan untuk aku ni.... adakah sntiasa sdh... hmmm aku sndr rse x lrrtttt sgt... kalo x kuat iman ni aku rse dh innalillah dh.... tp tu tindakan yg bdh sbnrnye.... x kan aku nk jd bdh cmtu... sdgkan aku ade ma, adik2 aku....even rse hdp aku ni ksg sgt dh.... hdp x hdp jek rse.... arghhhhhhh skit nye rse... smpi nk t'mntah sbb byk sgt bnde yg t' buku dlm ati ni.... hmmm ade sape2 x nk tlg aku.... nk bg aku cdngan ke....

Ya Allah,
aku hanya memohon padamu,
untuk berikan yang terbaik padaku,
peluang untuk rasa bahagia...
andai nya takdir itu ada,
Kau berikan la petunjuk padaku,
Agar aku tau penantian ku bkn la sia2...
Hanya padamu aku berserah
Hanya padamu aku memohon..
Kerana Kau yang menentukan segalanya....
Aminnnnnn

0 what do u think:

Post a Comment