My lovely family

My lovely family

adamhaziq

Thursday, February 6, 2014

~salam~

aikk rjin lg update...hahahaha...
arini ni cite psl adamhaziq...6/2/14 he turns to 3 month already...pejam celik pejam celik dh 3 bulan ankanda tercinta.... alhamdulillah muhammad adam haziq seorg ank yg mmg x byk karenah nye... slalu senyum.....org teganu pnggl "kissing sokmo"...bkn kiss cium2 tu... huhu....ble dh bertmbh bln ni ade jek bnde2 yg lain die akan buat...ske beleber sorg2...pastu gelak....skng asek duk msk kn tgn lam mlt... mule2 dl jz ggt2 jek...skng siap ngn isap skali jr2 nye smpi berbunyi2... kdg2 tgn mami nye pn jd mngsa... heh....dl mse dlm hari ble die yak die akn tdo senyenyak2 nye.... skng kalo die yak lam tdo, die akan menangis ngan tbe2 dgn sound yg kuat n smpi selok la org ganu kate....haihhh yg tu mmg menakutkan mami.... leh luruh jntg kalo die ngis gtu....now days dh tau la kalo tbe2 die sdh or strt merengek lam tdo...msti de something la tu kt lam pampers die....heh...mcm2 bdk kocik tu...haihhh mami rndu suda sme kamu wahai ank... cme skang aku agak rsau ble die krg menyusu.... susu aku pn mkin krg.... aku arap aku dpt la susu kn die at least smpi setahun...kalo smpi 2 thn lg aku suka.... n berdoa sokmo moga susu aku pn byk..... kt tmpt pengasuh aku x sure bpe byk die mnm sbnr nye...tp yg aku prsn mcm mkin sikit jek dos nye... smlm p tmbg n cck die kt klinik... brt die jz nek 0.8 kg jek... haihh ank mami x mengemuk sgt mcm cuzen2 die yg len... ape2 pn mami doa sokmo moga adamhaziq sihat...tu yg pntg kn....

 time ni anak mami 5 days...tdo jek kije nye...12 days adamhaziq di hsptl

                           yg ni 10 days dh bkk mate          time ni dh lik umah 15 days

             dh nmpk berisi..39 days      dh botak die...46 days       dh pndi gelak...61 days
rmbut dh byk dh...yeayy im  3 month

doa mami untuk anak.... semoga menjadi ank yg soleh...membesar ngn sihat....dilindungi Allah sntiasa hati n iman...ank yg rjin solat, rjin ngaji....n semua yg terbaik tuk adamhaziq... aminnnn...

0 what do u think:

Post a Comment