My lovely family

My lovely family

aku n hari ini

Friday, December 3, 2010

salam;

rse dh bpe2 hari dh x tulis ape2 kt blog ni... smlm aku br balik dr kusus.... 2 mggu b'turut2 lak tu p kusus... diorg ckp bese la staff br msk mmg slalu jd mngsa gantian utk p kusus...huhu... aku pn sbgai org br hanya menurut perintah jek la... mggu pertama p kusus, ape nme kusus nye pn aku x ingt....tp berkaitan ngn penggunaan software gak la... haa yg mggu tu mmg x best langsung....aku pn x phm utk ape pnggunaan software tu dlm hdp aku...huhu...tp xpe la, aku lyn kan aje...at least aku tau la serba sedikit psl bnde tu even aku x kn gne kan nye pn nnt....huhuhu...thanx la to my kolej sbb anto aku p kusus tu....huhuhu..
but this week aku ske kusus nye....psl pemikiran analitikal n kreatif.... huhuhu...mula2 mse nk p kusus tu aku t'tnye2 jgk,amende la analitikal neh... huhhu.. pas dh p dgr br la tau.... n suasana kusus pn best... penceramah tu the best la... even ade 1 slot jek yg hmpeh...huhuhu... n geng2 yg aku jmpe pn best... =)

arini dh blik kolej....n bdk2 skang ngah exam...so para2 lect xde kje sgt la.... huhu....kalo kt sek ni, cnpm dh bes dh b'cuti sakan....leh gak p holiday kt mne2..... tp malang skali utk ktorg neh, t'pkse gak bekerje even xde student....huhuhu...untuk ape???? aku pn x tau...heh...selari dgn cogan kate berkhidmat untuk negara, sya yg menurut perintah....kje pnyer psl....=)

kje ape yg akan aku buat arini??? huhuhu...the best question... d answer is, aku pn x tau...huhu... sbb mmg xde kje sgt.... marking paper...dh setel dh... haaa d sbb kn aku org baru dlm organisasi ni, so aku perlu tau psl akta2 n pekeliling2 yg slalu diorg ni sbut2 kan...hu3... nt aku d.load la bnde tuh...psl xde kje sgt kn...=)

sok pg grk p kL plak...ade knduri...bese la musim2 cuti sekolah ni rmi jek jmputan nye...n next week aku dgr2 student final sem de buat mjlis mkn2...skali la nk p cr bju2 yg agak2 vogue sket...ahakz....=)

0 what do u think:

Post a Comment